DARI IBU UNTUK PEMINAT BLOG

Friday, March 6, 2009

HAPPY BIRTHDAY TO MY OLD FRIEND

SABTU (7/3/09)

Pagi ni ibu bangun awal, seperti biasa siapkan sarapan mee goreng. Angah kerja pagi hari ni dan minta ibu hantarkannya, tapi ibu tak dapat memenuhi permintaannya kerana tersangatlah malasnya ibu nak gi keluar pepagi ni, lebih-lebih lagi kerja rumah dah lama menunggu. Pegilah sendiri yang angah .... dan uda pula hari ni ada tusyen, minggu lepas tak ada kerana ada Mesyuarat PIBG. Ibu tak pegi pun ... bukannya tak mahu nak gi tapi along ada bawa kekawannya datang ke rumah, kenalah layan mereka seperti di "Homestay" kan ...

Ingatkan hari ni babah nak ke pasar tapi tunggu punya tunggu tak jadi lak katanya. Walau bagaimanapun ibu kena masak awal juga sebab tengahari nanti nak ke Ulu Yam, ada jemputan kawain. Itupun kalau babah tak keberatan untuk pergi.

Oh ... ya .... hari ni adalah hari jadi kawan lama ibu tu .... RIMA ... Dah hampir beberapa bulan dia berpindah tapi baru sekali dia datang ke pejabat lama dan ibu pulak belum lagi pergi ke pejabat barunya tu .... Tapi hari ni ibu nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT ULANG TAHUN YANG KE ? Semuga kebahagian sentiasa mengulit dirimu sekeluarga.


Tak sempat kirim kad tapi ibu tetap kirimkan gmail, janji birthdaynya dirai bersama




Inilah birthday cake yang sempat akak buat untuk rima .... kalau nak datang umah ...

0 ulasan: